Lektoři
Co jsou public relations?
Jak se zorientovat v public relations? Co to vůbec je PR? Jak se tvoří a vyhodnocuje? Na to vám odpoví Vladimír Bystrov z Bison & Rose.
—
Vladimír Bystrov
Spolumajitel jedné z největších tuzemských agentur Bison&Rose se věnuje PR už čtvrt stolení. Jeho hluboký vhled však tento obor přesahuje do všech komunikačních disciplín a oblasti medií.
Jak na monitoring médií?
K čemu je monitoring médií? A jak ho dělat? Na to vám odpoví Martin Svoboda z agentury Lesensky.cz.
—
Martin Svoboda
V brněnské agentuře Lesenský.cz vede PR a analytický tým.
Jak napsat tiskovou zprávu?
K čemu je tisková zpráva a jak ji napsat tak, aby novináře zaujala? Na to vám odpoví Jan Kučmáš z AMI Communications.
—
Jan Kučmáš
Matador oboru byl tiskovým mluvčím společnosti Eurotel. Následně se stal senior konzultantem a partnerem agentury AMI Communications.
Jaká je teorie media relations?
Jak navazovat, kultivovat a udržet si vztahy s médii? Na to vám odpoví Patrik Schober z PRAM Consulting.
—
Patrik Schober
Založil PRAM Consulting před 22 lety. Byl předsedou Asociace Public Relations i předsedou mezinárodní sítě agentur WorldCom PR Group. Je autorem knihy Od public relations k leaderhipu.
Jak na media relations v praxi?
Jak si prakticky poradit se vztahy s médii? Na to vám odpoví Eliška Applová z EPIC PR.
—
Eliška Applová
Už více než 12 let se koncentruje na vztahy s medii a řízení mediální komunikace. Aktuálně v agentuře EPIC PR.
Jak se dělá akce pro novináře?
Jak uspořádat mediální briefing, tiskovku či jiný PR event? Na to vám odpoví Kristýna Hájková z Graylingu.
—
Kristýna Hájková
Jako Head of Public Relations v PR agentuře Grayling a s týmem konzultantů se stará o komunikaci a dobrou reputaci značek a organizací.
Jakou roli v PR hrají sociální sítě?
Jak mohou sociální sítě pomoci s PR? Na to vám odpoví Ondřej Píša z FleishmanHillard.
—
Ondřej Píša
Client Service Director v agentuře FleishmanHillard má patnáct let zkušeností v oboru při práci s lokálními, mezinárodními i institucionálními klienty.
Jak pracovat s influencery?
Jak může s PR pomoci spolupráce s influencery? Na to vám odpoví Patrik Rychlý ze skupiny Konektor.
—
Patrik Rychlý
V agentuře Konektor Influencers působí jako Influencer Marketing konzultant. Na starosti má vedení týmů, komunikaci s influencery, tvorbu strategií a hledání synergii s ostatními částmi marketingové komunikace.
Jak se PR vyhodnocuje?
Jak zjistit, jestli vaše PR funguje, nebo nikoli? To vám vysvětlí Václav Pavelka z Native PR.
—
Václav Pavelka
Držitel ocenění za celoživotní přínos v oboru pracuje 30 let. Jeho agentura Native PR patří k nejzkušenějším na trhu.
Jak probíhá spolupráce agentury a klienta?
Jak vypadá spolupráce agentury a klienta? Jaké jsou nejčastější modely a jak si s nimi poradit? Na to vám odpoví Václav Rambousek z Ogilvy.
—
Václav Rambousek
Ve světě PR se pohybuje přes 12 let. Vede tuzemskou pobočku mezinárodní sítě Ogilvy.